Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy studio

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Działania Lidl Polska wiążą się z codziennymi spotkaniami i bezpośrednimi relacjami z wieloma ludźmi. Sieć jest częścią lokalnych społeczności wszędzie tam, gdzie znajdują się sklepy Lidl, centra dystrybucyjne, biura ekspansji oraz centrala. Dzięki obecności w wielu regionach Polski firma ma możliwość poznania różnych potrzeb i kwestii społecznych ważnych dla klientów, pracowników oraz ich rodzin. Lidl Polska chce przyczyniać się do pozytywnych zmian społecznych i pomagać tam, gdzie istnieje taka potrzeba, łącząc potencjał ogólnopolskiej sieci, która ma możliwość zaangażowania wielu ludzi w wybrany temat, z siłą zaangażowania na poziomie lokalnym i szybką reakcją na potrzeby społeczne zauważane przez pracowników Lidl.

Jako odpowiedzialna firma Lidl wpływa na jakość życia społecznego, dbając o jakość i dobór oferowanych produktów, a także promując zdrowe nawyki żywieniowe. Pozytywny wpływ społeczny firmy to także tworzenie bezpiecznych, przyjaznych warunków pracy. Zaangażowanie firmy w realizację inicjatyw charytatywnych stanowi uzupełnienie tych priorytetów. Podejmowane przez Lidl Polska działania filantropijne na poziomie ogólnopolskim koordynują pracownicy Działu Komunikacji Lidl Polska. Mniejsze działania lokalne, realizowane w danej miejscowości lub województwie, są wybierane i koordynowane na poziomie regionalnym przez pracowników i kadrę zarządzającą danego obszaru. W ten sposób realizowane są postulaty zgłaszane przez pracowników, lokalne fundacje i stowarzyszenia.

Społeczne zaangażowanie Lidl Polska widoczne jest na wielu płaszczyznach. Sieć współpracuje m.in. z organizacjami społecznymi, przeprowadza zbiórki żywności, realizuje darowizny rzeczowe oraz finansowe. Współorganizuje również wydarzenia charytatywne i sportowe, angażuje klientów i całe społeczności przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza kanałów komunikacyjnych. Pracownicy Lidla entuzjastycznie podchodzą do podejmowanych działań i chętnie biorą w nich udział.

picture

 

 

Lidl Polska z dumą ogłasza, że po raz jedenasty zagrał wspólnie z Orkiestrą! Przez wszystkie lata udało się zebrać łącznie aż 24 mln złotych! W tym roku tradycyjnie zbiórka na rzecz WOŚP została zorganizowana w sklepach Lidl, a ponadto pojawiły się gadżety Orkiestry, których całkowity zysk ze sprzedaży Lidl przekazał na rzecz Fundacji. Oprócz tego można było wziąć udział w aukcjach internetowych, w których do wylicytowania było m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchni Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa lub dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla.

picture

 

 

Przez 11 lat wspólnego grania Lidl Polska wraz z pracownikami i klientami przekazał na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 24 miliony złotych! W tym roku Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbył się już po raz 28. Przez blisko trzy dekady działań Orkiestra wspierała już rozliczne cele. Z kolei tegoroczna zbiórka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbyła się w celu pozyskanie środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Oprócz regularnych zbiórek we wszystkich sklepach Lidl Polska, marka dodatkowo wystawia internetowe aukcje, które wspierają finalny wynik zbiórki.

picture

Aby podziękować wszystkim swoim pracownikom oraz wolontariuszom za zaangażowanie w zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, marka Lidl jest obecna na Pol’and’Rock Festival. W tym roku będzie to już 10 raz z rzędu, kiedy Lidl Polska jest obecny na festiwalu. W tym roku jednak spotkamy się na Najpiękniejszej Domówce Świata online.