Omnichannel nową formą sprzedaży detalicznej?

08.06.2020 12:00:00 | Warszawa

Ostatnie miesiące pokazują, że klienci poszukują aktualnie przede wszystkim produktów w niskich cenach. Takie trendy konsumenckie stały się przyczyną zdefiniowania na nowo strategii cenowych u wielu podmiotów na rynku. Lidl Polska od zawsze podkreśla niską cenę i wysoką jakość. Teraz firma dodatkowo z zainteresowaniem przygląda się możliwościom omnichannel i wprowadza pierwsze cross-promocje w innowacyjnej formule.

Firma Lidl Polska natychmiast zareagowała na potrzeby sygnalizowane przez klientów, m.in. obniżając ceny świeżego mięsa nawet do -33% na dobre. Kolejne działania sieci zmierzają w kierunku jeszcze większej integracji kanałów sprzedaży oraz większym i częstszym promocjom cenowym.

Wszystkie kanały sprzedaży oraz dotarcia do klientów, które prowadzi Lidl Polska, w tym sieć ponad 700 sklepów stacjonarnych, lidl-sklep.pl, platforma do rezerwacji produktów – winnicalidla.pl oraz aplikacja zakupowa Lidl Plus, stwarzają możliwości łączenia ofert i promocji oraz jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

Już od poniedziałku 8.06 sieć Lidl Polska wprowadzi pierwszą tego typu cross-promocję. Przy rezerwacji produktów na www.winnicalidla.pl za kwotę minimum 149 zł, przy odbiorze produktów w stacjonarnym sklepie Lidl, klient otrzymuje rabat -15% na Johnnie Walker Black Label dostępny na sklepowych półkach. Promocja łączy kanał online i offline.

„Doskonale wiemy jak ważna jest elastyczność naszej oferty – na bieżąco dostosowujemy się do potrzeb klientów tak, aby zawsze znajdowali w sklepach Lidl Polska dokładnie to czego potrzebują. Ostatnie miesiące wpłynęły na znaczną zmianę w trendach konsumenckich w zakresie cenowości, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większą integrację naszych kanałów. Chcemy wprowadzać innowacyjne promocje, odpowiadające na potrzeby klientów” – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.  

dowiedz się więcej