O Lidlu

O Lidlu

Lidl Polska od 2002 r. jest dla klientów niezawodnym partnerem w zakresie codziennych zakupów spożywczych i przemysłowych wysokiej jakości produktów, w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony.

Jako świadoma organizacja, Lidl Polska bierze odpowiedzialność nie tylko za aspekt biznesowy naszych działań, ale również za wielowymiarowe i zrównoważone funkcjonowanie w naszym otoczeniu. Komfort dokonywania zakupów przez naszych klientów, odpowiedzialne wykorzystywanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy naszych pracowników jak i oparte na zaufaniu relacje z partnerami biznesowymi to podstawa naszej codziennej działalności. Wartości te są określone w naszych Zasadach Korporacyjnych oraz w Kodeksie Postępowania (Code of Conduct).

W naszej codziennej pracy zwracamy szczególną uwagę na odpowiedzialność ekonomiczną, społeczną i ekologiczną. W 2019 roku zostaliśmy nagrodzeni Retail Business Awards jako firma, która ma największy wpływ na kreowanie trendów rynkowych, konsumenckich i produktowych na krajowym rynku FMCG i jest wzorem, do naśladowania przez rynkowych konkurentów, ale także firmy z innych sektorów polskiej gospodarki.

Naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, kładąc nacisk na przejrzyste ścieżki rozwoju, decyzyjność, przedsiębiorczość, możliwości rozwoju oraz konkurencyjne zarobki. Ważną rolę odgrywa zaufanie, uczciwość i szacunek dla różnorodności kultur. Wszystkim pracownikom zapewniamy umowy o pracę i określamy kolejne kroki rozwoju.

Wszyscy nasi pracownicy: zarówno pracujący w sklepach, w centrach logistycznych, jak i w siedzibie firmy, podzielają te same wartości. Wspólnie dążymy do realizowania idei „Więcej na radość z życia” oraz podejmowania działań „W trosce o lepsze jutro”. Poniżej wyjaśniamy nasze zasady korporacyjne.

to be defined by country

Nasza historia - sukces z pomysłem

 

W 2002 roku powstał pierwszy sklep sieci Lidl w Polsce. Od tego czasu firma stała się stałym elementem sprzedaży detalicznej w Polsce i jest ściśle powiązana z regionalną gospodarką. Obecnie sieć sprzedaży Lidl Polska liczy 800 sklepów, ulokowanych na terenie całego kraju, obsługiwanych przez 11 Centrów Dystrybucyjnych oraz zatrudnia ponad 25 000 osób.

Już w latach 30. XX wieku jako hurtownik asortymentu żywności w Niemczech firma Lidl dążyła do oferowania jakości i świeżości w możliwej atrakcyjnej, niskiej cenie.

Od samego początku działalności firmy, zakupy w Lidlu są komfortowe i sprawne, a współpraca z pracownikami i dostawcami charakteryzuje się partnerstwem oraz możliwościami rozwoju.

Działalność Lidl Polska realizowana jest za pośrednictwem sieci sprzedaży, a jej podstawę stanowi zrównoważone i odpowiedzialne podejście do ludzi i środowiska.

Więcej informacji o historii sieci Lidl można znaleźć tutaj ...