Lidl Polska podsumował wyniki zbiórki prowadzonej we wszystkich sklepach sieci w ramach 33. Finału WOŚP. To już 16. raz, gdy Lidl zagrał z Orkiestrą w tak szczytnym celu, przekazując 5 milionów złotych! Łącznie, od początku współpracy, sieć wraz z klientami przekazała na rzecz Fundacji ponad 54 miliony złotych!
Lidl Polska jako firma społecznie odpowiedzialna, już od szesnastu lat aktywnie wspiera akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach 33. Finału WOŚP sieć przekazała na zbiórkę imponującą kwotę 5 mln zł. Tegorocznej akcji przyświecało bezpieczeństwo i zdrowie dzieci, a celem działań było wsparcie onkologii i hematologii dziecięcej. Sieć Lidl Polska przekazała WOŚP środki, które pomogą w doposażeniu placówek medycznych, co przełoży się na skuteczniejsze i szybsze leczenie dzieci walczących z chorobami nowotworowymi. Od 12 grudnia do dnia Finału, 26 stycznia, we wszystkich sklepach Lidl Polska klienci mogli wesprzeć finansowo zbiórkę, która pomogła Fundacji osiągnąć założony cel.
Za nami już 16. Finał, podczas którego Lidl Polska z dumą wspierał akcję WOŚP. Nasze zaangażowanie w niesienie pomocy potrzebującym jest niezmienne, a tegoroczny finał to kolejny dowód na ogromną moc wspólnego działania. Serdeczne podziękowania kieruję do naszych klientów, którzy chętnie wspierali zbiórkę podczas codziennych zakupów, oraz do całego zespołu Lidl Polska za ich niezłomną energię i wsparcie. Razem po raz kolejny udowodniliśmy, jak wielkie jest nasze serce! – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Lidl Polska oferował w tym roku wsparcie działań WOŚP na kilka sposobów. Oprócz prowadzonej tradycyjnej zbiórki, we wszystkich sklepach można było zakupić specjalne gadżety z serduszkiem nawiązujące do 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na sklepowych półkach znalazły się materiałowe torby, opaski do gry w tenisa, koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, i akcesoria, takie jak: długopisy, kalendarze na nowy rok, kubki czy magnesy na lodówkę. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.
Klienci sklepów Lidl już drugi rok z rzędu mogli też przekazywać donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. Przy zakupach za minimum 50 zł każdy chętny miał możliwość zasilić konto zbiórki (dowolną kwotą: 5 zł, 10 zł, 20 zł oraz 33 zł) za pośrednictwem terminali płatniczych.
Firma zachęca także do licytowania trwającej aukcji charytatywnej na rzecz 33. Finału WOŚP, organizowanej na platformie Allegro w ramach której można wygrać pyszną kolację przygotowaną przez Karola Okrasę, ambasadora marki Lidl Polska. Szczęśliwy zwycięzca, który wylicytuje aukcję otrzyma podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie. Prawdziwą ucztę dla dwojga przygotuje i zaserwuje sam Szef Kuchni. Aukcja trwa do 8 lutego 2025 r. (link do aukcji: TUTAJ). Dodatkowo na Allegro można było wylicytować również wejście bez kolejki do sklepu Lidl podczas tegorocznego Pol'and'Rock Festival!