Rockowy sklep Lidla w liczbach

12 ton arbuza, 700 tysięcy sztuk pieczywa i jedyna, wyjątkowa atmosfera

05.08.2019 12:00:00 | Kostrzyn nad Odrą

Rockowy sklep Lidla w Liczbach

Kolejna, 25. edycja Pol’and’Rock za nami. Lidl wraz ze swoim polowym sklepem towarzyszył najpiękniejszemu festiwalowi świata już po raz 9. Wszystko to po to, żeby podziękować wolontariuszom wspierającym Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Firma Lidl Polska przez 10 lat wspólnego grania, dzięki zaangażowaniu pracowników i klientów przekazała na rzecz Fundacji aż 20 milionów złotych!

Lidl Rock Shop otwarty był przez 148h non stop, a starań, by wszystko sprawnie funkcjonowało dokładało ponad 240 pracowników z całej Polski. Takie rzeczy tylko raz w roku, nigdzie indziej jak w Kostrzynie nad Odrą. Sieć Lidl Polska podsumowała swój udział w tegorocznym Pol’and’Rock Festival, gdzie Rockowy Sklep Lidla, największy polowy sklep w Polsce, po raz kolejny dostarczał klientom niezbędnych w trakcie festiwalu produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. Po jakie produkty w tym roku najchętniej sięgali festiwalowicze? Zdecydowanie największym powodzeniem cieszyły się banany i arbuz, których sprzedano po 12 ton. Równie chętnie wybieranymi produktami były: pomidory, bagietka czosnkowa, sok pomarańczowy oraz lody. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się także piwa bezalkoholowe marki Lech w czterech wariantach smakowych. Padł również nowy rekord – sieć sprzedała aż 700 000 sztuk pieczywa. 

W polowym sklepie Lidla na przybyłych Klientów czekał nie tylko szereg atrakcyjnych promocji, ale przede wszystkim wyjątkowa atmosfera. Przez 7 dni pracy sklepu Lidl Rock Shop odwiedziła spora grupa klientów, którzy zapewnili również dobry humor i atmosferę. Nawet spontanicznie tańcząc i bawiąc się w rytm muzyki dokonywali zakupów. „Udział naszej marki w Festiwalu doskonale potwierdza ideę marki Lidl, czyli „Więcej na radość z życia”.” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Swój debiut w Kostrzynie podsumowuje, również należąca do Grupy Schwarz, firma PreZero - wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska. PreZero wspiera rozwój gospodarki obiegu zamkniętego, pomaga zmniejszać poziom zanieczyszczeń i chronić zasoby naturalne. Jednym z działań firmy podczas festiwalu było udostępnienie butelkomatu, który działał przez 3 dni festiwalowe, łącznie przez 27 godzin. W sumie festiwalowicze oddali do urządzenia 10 tysięcy puszek i butelek, a firma rozdała 6 tysięcy gadżetów!

kontakt prasowy

Biuro Prasowe Lidl Polska
biuro.prasowe@lidl.pl
(22) 508 21 00

udostępnij

dowiedz się więcej